یک واکنش تند

یکی از پرستاران با سوپروایزر اختلاف نظر پیدا کرده بود و کلی جر و بحث در ادامه اش، گریبان ما را هم گرفت. نمی دانستیم حق با کیست؟
اما تجربه نشان داده بود که کارکنان خطاکار در مدت کوتاه خطا هایشان را تکرار می کنند. آنها نمی توانند تا ابد نقاب بر چهره داشته باشند. بعد از مدت کوتاهی همان پرستار با بستگان یکی از بیماران مشاجره لفظی پیدا کرد. آنها هم شکایت کتبی علیه پرستار تنظیم کردند. از رفتارش گلایه کرده بودند و معلوم بود که به ضعف پرستار پی برده و دقیقاً همان را هدف قرار داده بودند. اگر پرستار ما فقط کمی حوصله کرده بود و در قبال آن بیمار سکوت پیشه می کرد آنها از نقایص ای که سر در می آوردند یا سر در نمی آوردند، چشم پوشی می کردند.
اما یک لحظه حاضر جوابی و واکنش تند همه را برانگیخته بود.
خبر خوب اینکه شکایت را پس گرفتند و به صلح رسیدند. ما هم شناخت بهتری از کارکنان خودمان به دست آوردیم

به اشتراک بگذارید
پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *