خواب نوشت جمعه یازدهم فروردین ۱۴۰۲

من در یک مغازه بودم یک جایی شبیه به سوپرمارکت بود. قفسه هایی در موازات هم چیده شده بودند. در بقیه فضا وسایل فروشی را روی هم قرار داده بود و در اطراف آنها فضایی برای رد شدن وجود داشت. من در قسمتی بودم که در پشتی مغازه قرار داشت در را که باز کردم یک فضای خالی و بیابانی را مشاهده کردم.

حس می کردم ما بین دو تا از قفسه های پر از مواد خوراکی و شوینده ها یک تخت می بینم که با ملافه سفید و پاکیزه ای پوشانده شده بود. پسر بچه ای همراه مادرش از در اصلی به داخل آمدند او جلوی وسایل روی هم انباشته وسط محیط ایستاد و گفت که وسایل را جابجا کرده اند و بیشتر وسایل سر جایشان قرار ندارد. یک جعبه صورتی رنگ را نشان داد که در فاصله دوری از بقیه جعبه ها قرار داشت و معلوم بود که بچه می داند همه وسایل شبیه بهم باید کنار هم قرار داده شوند.

رفتم که از قسمت میوه  وسبزی خرید کنم. از فروشنده پرسیدم گلابی دارید؟ او به سمتی که میوه ها را گذاشته بودند اشاره کرد. یک گلابی زرد و رسیده و بزرگ روی سبد میوه بود. بقیه گلابی ها سبز و نارس و سفت به نظرم رسیدند. گلابی زرد را برداشتم و دیدم که علی رغم ظاهرش از پشت خرابی و فساد زیادی دارد. آن را سر جایش گذاشتم. از خیر خرید میوه گذشتم.

 

در خوابی دیگر در انبار خانه قبلی ما در گلپارک بودم. یک جفت تخت توی انبار بود. انگار که آب از جایی نفوذ کرده بود و همه جا خیس به نظر می رسید. یکی از تخت ها را که چوبی بود از یک طرف بلند کردم آب با جریان صدادار از قسمت پایین تخت به زمین روی یک فرش  سرازیر شد. بعد دیدم که کیف سورمه ای من که روی صندلی بود پر از آب شده است. آن را برداشتم . برعکس کردم تا آبش خالی شود. موبایلم با جلد سورمه ای کلا خیس شده بود. آن را به نزدیک همسرم بردم که روی یک میز کتابخانه مانند در حال مطالعه بود. گفتم تا وقتی که خشک نشده باشد به آن دست نزن ولی مواظب باش کسی آن را ندزدد.

تقویم سال گذشته که در کیفم بود خیس و بد شکل شده بود. وسایل شخصی من خیس و خراب شده بودند و از این نظر ناراحت بودم.

می شنیدم که می گفتند یک لوله کش ناشی این هم خرج روی دست همه گذاشته است و خسارتی هم نمیدهد. اگر کارش را درست انجام داده بود این همه مشکل ایجاد نشده بود. حالا باید یک عالمه خرج برای تعمیرات را انجام داد.

به اشتراک بگذارید
پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *