سارق زمان در محل کار کیست ؟

سارق زمان کسی است که در سازمان حضور داشته و یک عضو از مجموعه‌ای از کارکنان است. متخصص دزدیدن زمان مفید کاری است. وی در یک دیدار اتفاقات اتفاقی یا دوستانه سر صحبت را باز می‌کند. نوع موضوعاتی که در ذهن دارد وسوسه انگیز و از سویی جالب و پر چالش هستند. سایر کارمندان سعی می کنند برای اینکه خودی نشان بدهند یا اثبات کنند که صاحب نظر هستند با او همکلام شوند و بر علیه یا در موافقت با او صحبت را ادامه بدهند.

دو عامل موضوع جالب و ذهن خلاق سارق زمان دامنه این آتش را گسترش داده و به سوی افراد بیشتری پیش می برد.

کارمندان به دلایل گوناگونی به حرف ها و جریانات متصل شده و پیش می روند  از سویی در این بحث های بیهوده،  مخاطب مورد نظر حضور ندارد. یعنی حرف هایی که باید به رئیس یا معاون زده شود به کارمندان دیگر گفته می‌شود.

برای همین است که همه را توسط سیلی با خود می برد وقتی که گرم شدند می‌بینند، وقت اداری تلف شده است. علاوه بر سارق زمان بقیه هم زمان را برای انجام وظایف هدفمند از کف داده اند. ساعات اداری رو به اتمام ، وظایف بر زمین مانده ، وعده ها عملی نشده، انتظارات تحقق نیافته است. چرا ؟ فقط به این دلیل که سارق زمان چنین طرحی را ایجاد کرده است. حالا همان هایی که در موردشان تا جان داشتند غیبت و بدگویی کردند، حق دارند دست به تنبیه و تذکر شوند و سوال کنند که هفت هشت  ساعت اداری را که داشتید چه می کردید؟؟؟؟

به اشتراک بگذارید
پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *