یک تیم کاری موفق با همه اعضای مربوطه

در یک تیم کاری موفق نقش ها بین اعضا توزیع می شود.

این اتفاقی که برایتان شرح میدهم خیلی وقت پیش رخ داده است ولی پیام آن می تواند مفید باشد .

یک هفته ای بود که تعدادی از پزشکان و ریاست بیمارستان برای یک دوره آموزشی تخصصی به خارج از کشور سفر کرده بودند. بیمارستان با کمی تغییرات به کارش ادامه میداد. پزشکان دیگر جای خالی همکارانشان را پر کرده و به درمان بیماران ادامه میدادند.

تیم اعزامی بعد از بازگشت از سفرتصمیم گرفتند نتایج سفر خود را در اختیار علاقمندان قرار بدهند. در یکی از سالن های آموزشی ارائه  دستاوردها و نمایش فیلم شروع شد . آنها ضمن نمایش فیلم در مورد نحوه درمان بیماران و تجهیزات و امکانات تشخیصی اطلاعاتی در اختیار حاضرین قرار دادند.

پزشکان ضمن بیان تجربیاتشان گفتند که در زمان شروع آموزش در آن کشور از آنها خواسته شده بود که خودشان را معرفی کنند و در مورد تخصص، سابقه و تجربیات کاری شان بگویند. سپس از پزشکان سوال شده بود که چرا از اعضای تیم تشخیص، درمان و مراقبت همراه نیاورده اند؟

خارجی ها برای هر گروه شغلی آموزش هایی در نظر گرفته بودند که فقط توسط صاحبان همان شغل باید آموخته می شد. منظورشان پرستارها، کارشنان های اتاق عمل و بیهوشی و رادیولوژی و سایر رده بود.

خارجی ها گفته بودند پزشکان نمی توانند آموزش سایر گروه ها را دریافت کنند. چون نه به دردشان می خورد و نه می توانند به دیگران آموزش بدهند.

به اشتراک بگذارید
پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *