نگهداری و تعمیرات تجهیزات درمانی

آنچه امروز برایمان منفعت دارد، ممکن است در آینده هزینه های بیشتری روی دست مان بگذارد.

در محل کارمان مهندسی داشتیم که وظیفه اش تعمیرات و سرویس های نگهداری ابزارها، دستگاه ها و تجهیزات بخش ها بود. از او خواسته شده بود به سریع ترین شکل ممکن به خرابی ها رسیدگی کند. او از یک جنبه کار را انجام میداد که انتظار می رفت و به سرعت مشکلات را حل می کرد. تعمیرات موقتی را در پیش می گرفت و هدفش تمام کردن سریع کارها بود.

راه حل های او برای این سرعت از کار، تعمیرات دم دستی و سر هم بندی کردن بود. او هر روز کار بیشتری برای انجام دادن، دستگاه های بیشتری برای تعمیر کردن و قبض های بیشتری برای پرداخت کردن داشت. مهندس همیشه کارهای مهم و فوری داشت و همین او را شخصی کاری و کاردان نشان میداد.

سرپرستارها متوجه روش او بودند. بررسی تعمیرات در بخشها نشان میداد هرچه او تعمیر می کند، بعد از مدت کوتاهی دوباره خراب می شود. در خواستهای تعمیر هر روز بیشتر و بیشتر می شدند. سرپرستارها دریافته بودند که مهندس تعمیرات اساسی و کیفی انجام نمی دهد با روش های کوتاه مدت زمان می خرد و با گذشت زمان و تکرار سرویس ها، هزینه های بیشتری را به سیستم تحمیل می کند. خیلی ها فکر می کردند تعداد و سرعت در تعمیرات روزانه به خاطر توانمندی اوست.

به اشتراک بگذارید
پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *