همه آدم ها در شرایط اضطراری کارشان به بیمارستان افتاده است. اغلب مراجعین تمرکز عجیبی روی بیمارشان دارند. طلب کمک میکنند و توقع دارند سفیدپوش ها با دم مسیحایی و معجزات عیسوی و داروهایی که حکم آب حیات را دارند، بیمارشان را به سرعت بهبود بدهند.این توقع نانوشته جامعه از کادر بیمارستان است. اغلب مراجعین در اثر اضطراب زیاد رفتار عادی ندارند. پرخاشگر و عصبی هستند. صبر و حوصله کافی برای دریافت خدمات نشان نمی دهند.آنها گاهی یادشان میرود کجا هستند، چه رفتاری باید داشته باشند و خواسته هایشان را چگونه مطرح کنند.البته تا حدودی حق با آنهاست. ولی رعایت قوانین و عرف هر مکانی مثلا بیمارستان ، مدرسه یا زیارتگاه یک الزام همیشگی است. همه ما باید بیاموزیم که رفتاری مناسب با ارائه کنندگان هر خدمتی داشته باشیم. جنبه های مثبت را هم ببینیم و حُسن جویی را تمرین کنیم. سعی کنیم تعامل بهتری با کادر بیمارستان داشته باشیم.
به اشتراک بگذارید
آخرین دیدگاهها