چگونه درآمد به جیب رقبا روانه می شود؟

یک روز قبل از مصیبت های کرونا  بستگان را برای صرف غذا و دور هم بودن به منزل دعوت کردیم . تصمیم گرفتیم از مرکز تهیه  غذای خانگی واقع در محله مان خرید کنیم .آنها غذای با کیفیت مطابق خواست ما را در دیس های چینی برایمان تدارک دیده بودند .به طوری که غذا ها در همان دیس های زیبای  رستوران به سفره آورده شدند.

روز بعد برای پس دادن ظروف مراجعه کردم. متصدی گفت که دیشب ما سه پرس بیشتر از سفارش شما غذا تحویل دادیم. آنها به خاطر اشتباهی که خودشان مرتکب شده بودند، هزینه اضافی مطالبه کردند. صحت ادعای آنها قابل بررسی نبود ولی به اعتماد حرف آنها هزینه را پرداختیم. زیرا اگر حق با آنها بود ما غذا را برده بودیم و باید هزینه اش را هم می دادیم. آنها فقط سه پرس غذا را دیدند و حساب نکردند که یک مشتری همیشگی و راضی در هر سال چقدر برایشان درآمد ایجاد خواهد کرد.

آن روز آخرین باری بود که از آنجا خرید کردیم. ما تصمیم گرفتیم دیگر هیچوقت به آن رستوران نرویم. دیگر هرگز به آن محل مراجعه نکردیم و تا کنون هزینه های غذای بیرون را به جیب رقبای شان جاری ساخته ایم. از آن تاریخ  آنها هیچ سهمی از خرج های ما برای خرید غذا را ندارند. کم ارزش داشتن مشتریان آنها را روانه جای دیگر می کند.

به اشتراک بگذارید
پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *